Конспекти уроків

 Геометрія 8 клас

Тема уроку: Чотирикутники. Урок узагальнення та систематизації  знань.

Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Чотирикутники», закріпити навички розв’язування задач; формувати в учнів вміння самостійно працювати, аналізувати ситуацію; розвивати активність, інтерес до вивчення геометрії; виховувати наполегливість у роботі, культуру думки і поведінки, відповідальність за доручену справу, ініціативу, культуру роботи в групі, потяг до наукової творчості.

 

Математика, 6 клас.

 

Тема уроку : Додавання та віднімання раціональних чисел. Розв’язування   вправ.

Мета уроку: закріпити навички і вміння учнів додавати та віднімати раціональні числа та використовувати ці знання в нестандартних ситуаціях

(при розв’язуванні задач з фінансовим змістом); встановити  міжпредметні зв'язки між математикою та економікою; формувати процедурну компетентність; розширити кругозір учнів; розвивати логічну компетентність учнів; виховувати позитивні риси особистості та вміння застосовувати знання на практиці, економічну культуру та економічне мислення учнів. 

 
м. урок 6 кл.docx (1461356)

 

Геометрія 8 клас.

Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів. Урок однієї теореми. Теорема  Піфагора.

г-8 т Піфагора 

Геометрія 11 клас.

Урок № 44                                                                                 

Тема уроку:  Розв'язування вправ. 

Мета: узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів з теми «Тіла обертання»; сприяти розвитку інтелектуальних здібностей, активізації розумової діяльності; розвивати вміння самостійної роботи з навчальним матеріалом; формувати зацікавленість у результатах спільної роботи, прищеплювати інтерес до предмету, до наукової діяльності.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь та навичок.

 урок 44. 

Тіла обертання.

                               МАТЕМАТИКА 5 КЛАС

Тема уроку: Трикутник.Види трикутників.

Мета уроку: ввести означення трикутника і його елементів,видів трикутників    

                     і їх особливості;в ході дослідження встановити залежність між видом трикутника і градусною мірою його кутів;формувати в учнів

                     навички і вміння визначати вид трикутника,знаходити суму йогокутів;розвивати мислення учнів і геометричну уяву;виховувати

                     наполегливість у роботі.

  МАТЕМАТИКА 5 КЛАС.docx (40850)

 

 

 

    Алгебра і початки аналізу 11 клас

  Тема уроку. Найбільше і найменше значення функції

Мета уроку. Навчити учнів застосовувати поняття похідної для знаходження найбільшого і найменшого значення функції на відрізку; застосовувати дані знання для розв’язування прикладних задач; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати і узагальнювати; виховувати любов до предмету.

Тип уроку: формування знань і вмінь.

Урок №23 .docx (2720560)

Позакласні заходи

ПОДОРОЖ В КРАЇНУ МАТЕМАТИКУ

Мета: Зацікавити дітей,  активізувати і стимулювати розумову і пізнавальну діяльність, розвивати самостійність і творчість, логічне та образне мислення, математичну мову учнів, через гру викликати інтерес до математики, виховувати в учнів свідоме відношення до набуття знань, які допомагають перемогти.

 

ПОДОРОЖ В КРАЇНУ МАТЕМАТИКУ.docx (34179)